Kızlar ben daha önce 2 ayda 19 kilo vermiş biri olarak bu işin sırrı kalori açığıdir diyorum. Hicbirsey yapmasanız bile almanız gerekenden 500 kalori daha az yediğinizde zaten kilo vermeye başlıyorsunuz . Ben hergun 1 saat yürüyüşte eklemiştim . İki haftadır bu mantıkla tekrar başladım 63 ten 61 e düştüm devamda edicem yürüyüş düzenli yapamıyorum bebeğim müsade ettiği zaman yapıyorum.