simseklivekalpli Ocak ayında Grow with Jo ile başladım. Haftada en az 3 gün yapıyorum. Yediklerime dikkat ediyorum, diyet yapmıyorum. Bayramda tartıldım, 2 ayda 2 kilo vermişim. Kıyafetlerim bir beden küçüldü. Bu şekilde yaz başına kadar devam etmeyi düşünüyorum.