Balbulutu 1 ay önce kızım hastanede yattı antibiyotiklerden fena bi pişik oldu kanıyordu benim kızımında acıyo diyodu ben travazolla trosydle iki üç güne hallettim cok şükür ve bebekliğinde de sürekli pişik olurdu anlıyorum anne olarak üzülüyosun ama kremlerini sür poposunu yıka kurula sen elimden geleni yap çok sürmez gecer iki üç gün içinde geçmesse bence doktora bi götür yada telefonu varsa mesaj at danış bence 🩷