Benim kızımda sürekli böyle oluyordu. Islak mendili bıraktım. Bez markasını değiştirdim ( prima kullanıyordum oysaki ) bide terbisil krem kullandım çok şükür tekrarlamadı. Umarım bebişiniz iyileşir. Islak mendili bırakmanın büyük etken olduğunu düşünüyorum.