SheDoesntCare Balbulutu cok gecmis olsun , böyle bir sorun ile karşılaşmadım ama , bence bezi açık bir şekilde uyutmalısınız , hava alsın bez içersinde daha cok pişik olur , altına koruyucu serersiniz zor olacaktır ama en azından toparlayana kadar.
Balbulutu SheDoesntCare yani olabilir sabah izin vermiyor ama gece acık uyutabilirim. Çok sağolun ya 🥹
symstf Balbulutu aynen öyle yazın daha beter. Bezinden veya ıslak mendilinden kaynaklı olabilir mi ya?
Balbulutu symstf canım sürekli kullandığım bez ve ıslak mendil. Portakal varmış meyve suyunda ondan sonra oldu 😢 alerjileri var biz sonradan fark ettik 😭
birtutamorgu Balbulutu canım aynısını yaşadık kesinliklee yeşil arko.tup 2 saatte bir sur hemen kuruyor
Balbulutu birtutamorgu aaa bunu çok söylüyorlardı hiç denemedik 🤣 bunu da alayım artık hangisi düzeltirse şimdi eşim kızacak ama 🫣 valla yoruldum
anonimli Balbulutu portakalın yaptığını bende geçen ay gördüm Çocuğa azıcık verdim hastaydı vitamin alsın dedim. O gün hem pişik olmuştu hemde çok zorlanmıştı kakasını yaparken Bidaha da vermedim
symstf Balbulutu ayy kıyamam yaa alerjik bebeklerin de çektikleri yaa.alerjik biri olarak çok iyi anlayabiliyorum.
Taftafgiller Balbulutu Bizde onu kullanıyoruz ben çok memnunum ama çocuktan çocuğa fark ediyor demek ki geçmiş olsun 🌸
Balbulutu [silindi] evet canım ağlıycam yemin ederim doktora yazdık daha demin cildiyeye götürün diyor.
[silindi] Balbulutu kıyamam kuzum altı açık tut gün içinde. Ya da gece yatarken. Islak mendil kullanma yıka ya da pamuk kullan. Bezini değiştir belki bezdendir
anneyorgun1 Balbulutu valla bu konuda tam 2 sene. ektim hassas tenli çocuğum ve hicbirsey fahda etmedi popo açık gezdi yok yıkadım ettim yok en son doktor utalk pudra verdi ve bir günde bitirdi
Balbulutu [silindi] değiştik canım uyuyor şimdi bağlamadım inşallah geçer çok ağlıyor ve ben de yoruluyorum hiç bir şey yapamıyorum gün içerisinde 🥺 çok sağol canım
[silindi] Balbulutu pişik zor canım ya benim kızın altı kızarmıştı, pişik olmadan bile canı çok yanıyordu. Allah yardımcınız olsun