Prensesannesi__ doğduğundan beri akşam 19.00da odaya götürüyorum, kırmızı ışık kullanıyorum bu ışıkta bezini değiştirip besliyorum. genellikle 20.00’a kadar uykuya dalmış oluyor, odadan çıkarken ışığı tamamen karanlık yapıyorum. gece çoğu zaman 1 en fazla 2 kez uyanıyor beslenme için, tabii herhangi bir sıkıntısı yoksa. Sabah da 7-8 gibi uyanmış oluyor