edayocer ilk çocukta böyleydim. Resmen özgürlüğüm elimden alınmış gibi hissettim. İkincide daha bilinçli, hazırlıklı, neyle karşılaşacağımı bildiğim için psikolojik olarak bu duruma kendimi hazırlayarak girdim. Şu an tek çocuklu halimi özlüyorum. Doğumdan sonra annem 2 ay yanımda kaldı, yardım etti, şimdi tekim, daha rahatım. Çocuksuz zamanlarıma bakıyorum, ülke ülke gezdim, kariyer yaptım, sıkılınca kendimi hava alanında bulurdum, artık bunlar bana aşırı lüks oldu. Büyük kızım ilkokula başlayacak, bundan sonra yurtdışına ara tatil ve yaz tatilinde çıkabileceğiz.