smfth oğlum 4,5 yaşında iken kızım dünyaya geldi böyle bir yaş farkına rağmen çok zorlandım oğlum hala çok fazla ilgiye ihtiyaç duyuyordu ağlamaktan gözümde yaş kalmadı bazen yetersizlik hissi insanı mahvediyor yaş farkını elinizden geldiğince uzun tutun en kötü ihtimal aralarında dört yaş olsun en azından büyük olan anaokuluna gider kreşe gider tuvalet eğitimini almış olur derdini güzelce anlatır sizden bağımsız olarak ya da bir hikaye masal okuyarak uykuya geçişini yaparsınız laftan sözden anlayacak duruma gelsin öbür türlü inanın çok çok zor şimdi kızım bir yaşını geçti oğlum 5,5 yaşında birbirleriyle oynuyorlar sarılıyorlar öpüyorlar onların kardeşlik bağının oluşmaya başladığını görmek beni mutlu ediyor bense çok yoruluyorum kendime neredeyse hiç zaman ayıramıyorum ki ücretsiz izindeyim yarın öbür gün işe başlayınca nasıl olur hiç bilmiyorum Allah’ıma hep dua ediyorum sağlıklı olsunlar elimden geleni yaparım yeni yeni bir şeylerden tat almaya başladım “arayı uzatmayı düşünmüyorum” demişsiniz bu kafadan kesinlikle çıkın dört beş yaş girsin araya bunu çok net bir şekilde söylüyorum tecrübelerime dayanarak söylüyorum