smfth 25 aylık kızım var kardeşi 2 aylık olmak üzere tek çocuk hiç çocukmuş resmen herşeyi sil baştan yaşamak çok zorlayıcı heleki daha yeni uyumaya başlamıştım çok zorlanıyorum gece 3 saatte 1 uyanmaya ve evdeki büyük çocuktan küçüğüyle ilgilenecek vakit olmuyor büyük olan küçük olanı kıskanıyor ve kıskançlığı genel olarak psikolojik sorunlarla belli ediyor buda beni çok yıpratıyor bazen ona haksızlık yapmışım gibi geliyor acaba tek çocuk olarak kalsa daha mı iyi olurmuş demeden geçemiyorum bakımda sorun yok her ikisinede yetebiliyorum ama psikolojik olarak zor bence her ikisinin arasında yaş farkı az olması ileride çok güzel olacak gibi çünkü hiçbir zaman bir arkadaşa ihtiyaçları olmayacak ve her ikisinide aynı anda büyüttüğüm için ileride bir daha aynı hikayeyi en baştan yaşamak zorunda olmayacağım zorlanmışken bir kere zorlanmış olacağım tek sorun ilk başlarda büyük çocuk küçüğünü hasta etmesin diye onuda eve kapanmak zorunda bırakmak oluyor zor ya ne diyeyim