Tek çocuk hiç çocuk malesef, bende tektim herkesin kardeşi var ablası abisi , oğlunun teyzesi dayısı olmayacak mesela hiç. eşim istese maddi durum yeterli olsa ikinciyi yapardım ama şartlar müsait değil. Durumunuz iyiyse size destek olcak birileri varsa bence düşünün