smfth kızım 32 aylık oğlum da 55 günlük. Tek çocuk hiç çocuk tezine asla katılmıyorum ama tabiki iki çocuklu hayatla kıyaslarsak , tek çocuklu hayat bir tık daha kolaydı. Kızım bir yaşına kadar kolikti ve kolikten bir haber biz , şaşkın ne yapacağımızı bilemeden bebekliğinden asla bişey anlayamadan geçen günler yaşadık. Tek çocuktu ama canımızı okudu. Şimdi oğlum da gelişimsel olarak gazlı bi bebek yine. Biz en azından bi tık daha tecrübeliyiz diyoruz ama o ağladıkça yine herşey terse dönüyor. Bende arayı çok açmama taraftarı olduğum için çok ara vermedim. Zor olan çok yönü var mesela kızım beni çağırıyor ama eskisi gibi hemen koşamıyorum kucağımda oğlum emiyor oluyor vs bi şekilde bişeyler zorluyor işte ama geçecek ve güzel günler gelecek sabırla bekliyorum bazen tükeniyorum ama yeniden kalkıyorum iyi düşünün hayırlısı olsun 🌸