smfth eğer tek çocuk rahatlığına alışırsan ikinciyi yapmazsın , ben mesela çok istiyordum ikinciyi oğlum zor bir çocuk olduğu için ikinciyi erteledim şimdi oğlum 3,5 yaşında ikinciyi asla istemiyorum, okadar gözümde büyüyor ki uykusuz geceler, diş dönemi, ek gıda dönemi, yok yürümesi, yok kınuşması, yok gazi daha neler neler ne bedenim ne zihnim nede psikolojim asla istemiyır, demem o ki isteğin varsa arayı çok açma sonra istemeyeceksin çünkü, ben dünyada en çok anne olmayı isteyen insanlardan biriydim ama ben bu hale geldim