kalkbircaykoy 13 aylık bebeğimle bende aynıyım. Geç algılıyorum. Gözümün önündekini görmüyorum. Unutuyorum. Birileri bişey konuşurken kafam hep başka yerlerde. Beynimin içindeki sesleri susturamıyorum. Daha sayarım. Ama bir yerde okumuştum Anne olduktan sonra beyin bebeğe göre programlanıyormuş hep bir koruma kollama iç güdüsü. Annelik çok başka bir duygu. 🥲