kalkbircaykoy babyisleeping ahhh öyle annelik farklı bir şey 🥹 aynıyız valla ama bu durum beni çok yormaya başladı 😑
kalkbircaykoy asyamz oooo çok iyi ya bizimde öyle olsa keşke 🥲🥲🥲 bizde saat hesaplıyorlar azı var fazlası yok 🤣
HELELEKADIN kalkbircaykoy çoğumuz böyleyiz bence. Ben uzun bir süre ( 2 yıl kadar ) biri bişey diyince yada sorunca mal mal yüzüne bakıyodum anlamıyor algılayamıyordum ne söylendiğini şuan azaldı ama hala var 😂