15 aylık kızım, halâ algılarım açılmadı🙄
Sürekli ‘hı?, ne?, noldu?, ne demiştin?’ diyorum, Sürekli ama.
Eşim bişey anlatıyor, anladın demi? diyor, ben 😐 bu şekilde bakıyorum 😂
Sadece 1 saniyeliğine bişeye dalsam yada lafım bölünse ne yapıyordum ne anlatıyordum unutuyorum.
Halâ yemek yaparken önden kendime tarifi anlatırım😂, bak şu şöyle olacak, sonra suyu koyulacak diye. Yoksa yemek anında algılarım giderse herşey mahvolur😂