kalkbircaykoy bilmiyorum en az 6 ay bence atılmıyor o ruh hali. çoğu şeyi unutuyordum çoğu şeyde afallıyordum kendimi bende bebekle yeniden doğmuş gibi hissediyordum bazen boş bakıyordum sebebini anlamıyordum sonra bi doktorun konuşmasına denk geldim hepsi tamamen bebeğe odaklanmak içinmiş. eğer eski tempomuzda ilerlersek vücut bebeği ihmal edeceğini düşünüp bunu engelliyormuş. hatta doğumdan önce ki uyuyamama da bunun icinmiş cocuk doğduktan sonra hemen uyanabilmen için seni aylar öncesinden programlıyormuş. evrende ki herşeyi unutabilir silebilir hafızan gerçekten cahilleşebilirsin ama bebeğinin kaçta uyuduğunu, uyanacağını, besleneceğini, kaç çiş yaptığını kısaca ona ait olan herşeyi unutamazsın dün yediğini hatırlamazsın ama bebeğinle ilgili hiç bişeyi atlayamazsın🥲🎀