Yaseminn94 her istediginde emziriyodum ve genelde surekli bu cocuk ac diyip zorla emzirtiyolardı yarım saatte bir bile dr bu yuzden reflü oldugunu söyledi cok kusuyo o zamanda 15 20 dk emiyodu ama cok sık emiyodu dr 3 saatte bir dedi simdide kusuyo ama ilaçlarını düzenli kullanamıyorum bu ara düzenli kullanınca nerdeyse hic kusmuyo