Geheimnis Bizde de bazen kusma oluyor.2.5 ayız.Başlarda 5-10 dakika emen bebeğim artık 20-30 dakika emiyo.Nadir de olda 2.göğsü de veriyorum.Kendi bıraktığı an çok az.Ben de bir göğsü anca bitiriyor doyuyor diyorum ama yanlış mı?
Yaseminn94 Geheimnis eğer emzirdikten sonra aglamiyorsa bence doğrusunu yapıyorsunuz ben kilosu az diye iki göğsü de emzirmeye çalışıyorum.
Denizincanii Yaseminn94 her istediginde weriyorm gun icinde ama gece iki bucuk saatte bir uyaniyor weriyorm uyuyor en fazla 10 dk