Yaseminn94 Bebekler 2-3 aydan sonra ne kadar uzun süre emerse o kadar çok enerji harcayıp kilo verirlermiş. Fazla emmesi kusmayı da arttırır tabi. Bunlar kilo alımını etkileyebilir. Oğlum ilk zamanlarında iki memeyi de 15-20 dk emerdi ama 1.ayından sonra emme süresi azaldı. Tek memeyi 10 dk civarı emmeye başladı. Az emiyor diye çok dert edindim o zamanlar hatta kilo verecek diye çok korktum ama maşallah kilosu da boyu da çok iyi dedi 2.ay kontrolünde doktorumuz. Emme refleksleri geliştiği için artık eskisi gibi uzun süre emmez, uzun süre emmesi belli bi zaman sonra kilo kaybı yapar enerji sarf ettiği için dedi. 🤷🏼♀️ Yine de yanlış yönlendirmek istemem tabi, her bebeğin gelişimi farklıdır. Doktorunuzun görüşü bu konuda daha değerli.