annevebebegiii__ 1yaşında yaptırdım sadece 5konsept şeklinde bundan 3 yıl önce 250 verdim sonraki yıllar her yasında kendim çektim zaten ilk yaşını cektirmissnz bana göre cok geliyor bu paralar evde kendinizde konsept hazırlayıp çekip bir albüm yapabilirsnz