annevebebegiii__ veririm ki zaten yakın zamanda 4 bine yakın bir yaş çekiminde verdim. Yani anısı olacak yıllarca saklanacak sonuçta hangi altın alabilir ki bunu ? Bana çok saçma geliyor her şeyin yeri ayrı sonuçta. Her gün fotoğraf çekimi yaptırmıyoruz neticede. 4 bin lirada şu devirde para değil.