gg3848 annevebebegiii__ yanlış anlamazsınız ben fotoğraf çekimlerini çok gereksiz buluyorum ya artık telefonlarla çok güzel fotoğraflar çekiliyor Yenidoğa döneminden itibaren daha hiç çekim yaptırmadım profesyonel çekim kendim çekiyorum
annevebebegiii__ gg3848 eşimde pahalı dedi biz 6 aylıkken ve 1 yaşında çektirdik şimdi de 2 yaş dedim de 4 bin tl albümsüz
gmzshn Veririm 2 çocuğumda doğduğunda yeni doğan çekimi yaptırdım ilkine 3, 5 sene önce 4 bin verdim yenisine geçen sene 11 bin verdim. Herşeye para veriliyor ben seviyorum en güzel hatıra kalıyor
Lolik annevebebegiii__ Ben çektirmedim kendim çektim ama böyle şeylere önem veriyorsan verilir 4 bin ₺ bu zamanda para değil.
cilginhatun2 annevebebegiii__ hayatta vermem 4 bin ne ya alt tarafı 3 5 poz cok zenginsiniz galiba fakat bosa israf bu
asilazmazbalkokmaz Veririm. Anı kalacak şeyler için verdiğim paralar gözüme gelmiyor benim 🙂 Telefondan çektiğim fotoğraflarıda düzenli olarak çıkartıp albüm yapıyorum.
forumamigeldik annevebebegiii__ biz geçen yaz aile çekimine 3,5 vermiştik. Nostaljik değişik bir konseptti. İlk çocukta yapmıştık aynısını ikincide güncelleme yaptık. Bence çok güzel oluyor.
Pirasalipuding annevebebegiii__ 4 bin ₺ ye fotoğrafçı tutsanız ,iyi bir telefonla mekan mekan gezip birbirinden güzel fotoğraflar çekilebilirsiniz