1cocukannesi_1 cok gecmis olsun.Gecen sene basimiza geldi neredeyse yanik derecesi oglumunkiyle ayni.Burada acik tedavi vermisler ancak kapali pansuman yapilmasi gerekiyor.Bes gun hastaneye pansumana goturduk onlar aciyordu gazli bezi ve birer tup fito hametan karistirip suruyorlardi.Sonrasinda yara biraz kapandiktan sonra pahali bir krem var contaix mi oyle bisey yukarida yazmis bir hanimefendi onu surduk bir hafta kadar hicbir iz kalmadi Allaha sukur.Ancak bu yaranin kapali pansumanla tedavi edilmesi gerek cunku bebek kucuk kollarini oraya buraya surter enfeksiyon kapar.