Çok çok çok geçmiş olsun, bakarken kötü oldum. Yanık hakkında tek bildiğim ben bebekken sobaya ellerim açık vaziyette koştuğum, sobanın üzerinde cildimin parçalarının kalması sonucu anneannemin anneme kendi yaptığı kostikli zeytinyağlı sabunu vermesi, bir leğene su doldur, çocuk sürekli bu sabunla oynasın demesi. Gerçekten işe yaramış olmalı ki ellerimde hiç bir hasar kalmamış. Tabii önermiyorum, belki ters bir etkisi olur fakat tek bildiğim bu. Bir an önce şifa bulur inşallah 🙏🏼