1cocukannesi_1 benım yegenım yanık unıtesınde yatıyordu gızlıce soktuk ablam gızlı gızlı surdu en azından daha cabuk ıyılestı ama sız yınede doktorunuzu dınleyın bız bır zararını gormedık belkı yara kabul tutmaya baslayınca surmenız daha ıyı olabılır suan yanık yaraları acık belkı kapabılır sebebp olmayalımda ama kantorom yagı yanık tedavısında cok ıyı geldıgını bır cok kısıden duymustum