Mariposa octaviablakee “çocuğum bugun bir şey yok ya o yüzden bir şey yok yani “ 😆 biseyimiz yokmus cok sukur
Duyulurum octaviablakee Çocuğum bugün çok kötü oldu çok kötüyüm ya bir şey olmaz inşallah bir tane Yasin okurum bende 🤣 😂😂 Çocuğum bugün ne zaman ve her sene herkese teşekkür etti beni çok daraltıyor temizlerken bir de böyle görünüyor ama ben yine hesapla butonuna tıklayarak daha yakın bir zamanda sağlığına kavuşur. Amin 🤭
minikurabiyeninannesi octaviablakee çocuğum bugün okula gitti 😂😂😂😂 aslında 3 yaşında ve evde okula gitti niye çıktı anlamadım.
mylifes_myrules octaviablakee çocuğum bugün çok güzeldi ya ben sana dedim ki bu kadar oldu ama neyse eşim benim gibi birini bul kendine gel 🤣🤣🤣
Seherr_ octaviablakee çocuğum bugün de benim de çok fazla uykum var yarın görüşürüz iyi geceler Allah kolaylık versin öpüyorum seni 🤣🤣 Kız ne alakaaaaa😬😬😬
Niyesordunbucevabi octaviablakee çocuğum bugün okula gitti mi acaba bir şey soracaktım da sana da bir sorayım dedim ne yapıyor ne ediyor diye merak ettim de onun için aradım seni öpüyorum 🤣🤣
lua octaviablakee Çocuğum bugün okula gidecek misin sen okula gelecek mi bugün de ben seni bekliyorum hadi öptüm 😂😂 o sırada 5 aylık çocuğum
gg3848 octaviablakee çocuğum bugün saat kaçta geliyor ona göre ben bir şeyler yapacağım 😂 eşime yazdığım mesajları çocuğa yorumladı😂
goldengate octaviablakee çocugum bugün de mi geldi acaba diye düşünüyorum ama bilmiyorum yani bir de ben bu hafta çok yoruldum (cocugum benimle yasamiyormus)😂
asilazmazbalkokmaz Retzja Kendim için istemem mantıklı olurdu galiba çünkü elime geçen şeyi ilk çocuğa veriyorum genelde 😹
asilazmazbalkokmaz Retzja Dün yurtdışından çikolata getirmiş bir arkadaş verdi. Küçükte bir şey. Yemedim yedirdim dedikleri anayım onu bile oğlana verdim 😹 Normalde çok tükettirmiyorum ama bunu bir tatsın çocuk diye hahaha
isimli00 octaviablakee çocuğum bugün çok güzel bir şeyler yapmak istiyorum ama nasıl olacak acaba 😄😄😄