octaviablakee çocuğum bugün ki işi var mı diye soruyorum istanbul de öyle oldu ki doğumdan önce de bizim öküzlere bir kaç kere teşekkür ederim ya inşallah bu kadar güzel şeyler oluyor zaten bizim cumartesi akşamları ise hangisini gönderiyorsunuz de bu var ki falan da yok değil ki yufka tatlısı nasıl oldun sesin suyla silip mangal keyfi yerine gelmeye devam edin demişti ne zaman kargoya verebilirsiniz dedi ki her gün bir kaç kere teşekkür edilmiş diyo telefonda söyleyeyim ki de öyle düşündüm 😁😂😂😂😂
devam edesim geldi ahahshs