sultan174 Balbulutu bende doğumdan altı ay sonra adet oldum döngüm tamamlandı 3 gün gecikti hamile olabilir miyim çok korkuyorum ya test yapayım mı
Balbulutu nnoktaa hahahah 🫣Allah korusun bu ne böyle gecikiyor. Çevremizdekileri idare ettiğimiz yetmiyor birde bu tripleniyor gelmiyor 🤣
1prensh teachermom_ evet olsa çıkardı ama insan yine de korkuyor gerçi ihtimal vermiyorum korunduğum için söktürücü için dr kanda da görmek istiyormuş sanırım
teachermom_ 1prensh bende korunduğumdan ihtimal vermedim ama emin olmak için test yaptım oğlumda 4 gün gecikmede çıkmıştı çok net bir şekilde hemde beta da yüksekti baya