1prensh teachermom_ ayyy çok şükür canım 😂inşallah olurum bende canım hiç adete dair belirti de yok 🤦♀️
sultan174 Balbulutu bende doğumdan altı ay sonra adet oldum döngüm tamamlandı 3 gün gecikti hamile olabilir miyim çok korkuyorum ya test yapayım mı
tuayyo aynenbenim peki sonrasında hep düzenli mi oldunuz ve süresi ne kadar oldu ben bekarken hep 4 gün olurdum yine aynı mı olur acaba
1prensh tuayyo ben doğumdan önce bekarken hep 4 gün olurdum doğumdan sonra 11.ayda ilk regl oldum 7 gün oldum dolu dolu ikinci reglmi de 8 gün oldum 3.ye adet olmadım hala bekliyorum
1prensh tuayyo içerde biriken kanların kendini boşaltması biraz uzun sürebiliyormuş öyle duymuştum ben canım