tuayyo Ay kızlar adet olmayı bu kadar özleyeceğimi sanmazdım . Emziriyorum hem de kol altı implant taktırmıştım 10 aydır adet görmüyordum 2 gündür kanamam var . Sanki o şişkinlik içimdeki sıkıntı birdenbire gitti 😅
baykuskiz_ tuayyo hahaha hadi hayırlı olsuun gözünüz aydın kulaklariniz mersin olsun diye iğrenç bir espri de yapayım 😂
teachermom_ tuayyo amiinn 14 gün gecikti ne gelen vaaar ne giden😂 düzensizlik var test yaptım 12. Günde negatif bekliyorum bakalım
nnoktaa Balbulutu olmadım aşkım. Bugün kan sonucumu da öğrendim. Gebelik yok. Yarın kadın doğuma gidiyorum.
1prensh teachermom_ benimde gecikti ya normalde 5 martta olmam gerekiyordu test yaptım negatif çıktı cumartesi dr gidecem bi kan vermedim cumartesi veririm onu da artık
teachermom_ tuayyo gebelik için mi? Genel mi? Genelse yakın zamanda vermiştim sağlık ocağında normal çıktı değerlerim
hangimizsevmedik Ben 3. Kez oluyorum doğum öncesine göre çok ağrılı ve miktar olarak da çok oluyor. Sizin de öyle mi . Çok zor geçiyor
teachermom_ hangimizsevmedik ağrım yok ama benimkide arttı depend kullanıyorum valla ilk gün düzensizlik eklendi birde buna normalde düzensiz olmazdım hiç bu ay 14 gün gecikti
1prensh teachermom_ evde test yaptım çıkmadı ama kan garanti gebelik var mı yok mu bide kan vereyim diyorum korunuyorum evet ama söktürücü içebilmem için beta testi istiyor doktor