sebur zor değil ama heyecanlı ve panik biriysen zorlanacağın kısım o olur. Ben otobüs şöförüyüm. B yi de D ehliyeti de tekte aldım. Teorik sınavıda derse gitmeden telefondan çalıştım sadece. 92 ya da 94 falan almıştım. 10 dakikada bitirmiştim sınavı. Ama benim babamın servis işi var. Küçüklüğümden beri onla takılıyordum. tabelaları zaten biliyordum. Babama çok sorardım küçükken. Sanayi işini falan az çok anlarım.
Bence sınavlar kolay. Sadece heyecanınızı baskılanmaya çalışın yeterli🙈 bence her kadının ehliyeti olmalı. Kimsenin ağzına bakmamalı onu gezdirmesi veya hastaneye götürmesi için.