sebur ehliyetim yok ama az çok araba kullanmayı biliyorum kısa mesafelerde ehliyetim olmadığı için trafik hariç sadece köy yollarında o da kendi köyüm ve eşimin köyünün yolları bilindik yerlerde kullanıyorum. Aslında zor değil araba kullanmak ben çok erken öğrendim diyebilirim bekarken kardeşim ve babam biraz öğretmişlerdi bana öncesinden küçüklüğümden beri traktör de kullandığım için araba bana çok zor gelmedi sadec traktöre göre biraz daha atik oluyo araba. Sadece heyacan yapmayacaksın o kadar. Allah nasip ederse çocuklarım biraz daha büyüsün bende ilerleyen yıllarda bir işe girip ehliyet almayı düşünüyorum onuda sırf eşime inat yapıcam çünkü bizi gezmeye götürmüyor ehliyet alıp çocuklarımla beraber gezmeye gidicem