sebur Sıfır tecrübe + fobi + tüm felaket senaryoları ile niyet ettim ehliyet kursuna yazılmaya ve hem teorik hem direksiyon sınavını tekte geçtim 🙏 Bence korkunun bir sebebi de zaten bilmiyor oluşumuz. Örneğin sağ koltukta otururken tali yoldan cıkan araçlarla çarpısmaktan cok korkuyordum, ya da işte sagdan soldan cıkan her araçtan. Kuralları öğrenince korkularının çoğunun bilmemekten oldugunu farkediyor insan. Yani insan bilmediği şeyden korkuyor. Bir de kesinlikle dua dua dua 🤗