DysAk canım bende 45 gün oldu normal doğum yaptım benimde hâlâ kanıyor dün kontrolüm vardı orada sordum zorladığından oluyordur bol su içmemi portakal gibi lifli gıdalar tüketmemi yani kabız olmamam için elimden geleni yapmamı söyledi zamanla geçer dedi maalesef bende de hamileliğimden beri kabızlık var