DysAk kabızlıktan dolayı oluyor benimki geçti cok şükür ödüm kopmuştu hemoroid olucam diye bol bol su iç ve sabahları aç karına bir kase yogurda yarım demet dereotu dograyıp ye tuvalete cıkarıyor insanı yogurt da bölgeyi içten temizliyor col geçmiş olsun