DysAk Normal Doğum yaptım ve makatımdan 1 kez kan geldi büyük abdeste çıkarken biraz acı var ama elime gelen meme fln yok bugün kadın doğumcuya gittim genel cerrah a gitmen lazım dedi bakmadı ya hemoroid ya çatlak olabilir dedi ama genel cerrah yoktu bu sadece 1 kez oldu onun üstüne çıktığımda olmadı . Benim gb bir durumla karşılaşan var mıdır acaba ? Sizce biraz takip mi etmeliyim ne yapayım bilemedim kimi yerde geçer fln diyor kimi yerde mutlaka doktora görünmeli diyor . Kusura bakmayın kötü bir konu oldu ama tecrübelerinizi bilmek istedim.
Minnakkk DysAk aynı durum bende de bar canım 20 günlük olduk uzerıne oturamıyorum ve tuvaletım yaparken sankı bıçak kesıyor gıbı acıyor . Pamuğa zeytınyagı şurup geceleri oraya koyuyorum ıkı gündür hatta gündüz de koydum Bıraz yumuşadı sankı tavsıye ederım
123456 DysAk bende doğum yapalı 40 gün oldu hala kanıyor büyük abdest te ve acıyor 😣 geçer diye düşünüyorum ben
03saliha06 DysAk catlak oluşmuştur büyük ihtimalle doğumdan sonra sık rastlanıyor 6 aylık oğlum var hala gecmedi canım anastol pamod diye bi krem var o acısını durduruyor onu kullanıyorum denildiği gibi doktorun görmesi gerekiyor diyorlar
Ozan DysAk bende yaklaşık 3 yildir yaşıyorum bu durumu. Doktora gittiğimde catlak olduğunu soyledi ve krem verdi. Krem kullanınca geciyor ama en ufak zorlamada tekrar kan geliyor özellikle dogumdan sonra cok sıkıntı yaşıyorum
03saliha06 DysAk muhtemelen catlak oluşmuş oda agrı yapıyo bi daha kanarsa ya yeni bir catlak oluştu demek yada o catlayan yeri zorladın demek cok zor gercekten gecmiş olsun inşallah kısa sürede gecer
humaninannesi61 Ben 60 gün çektim. Doğum dikişlerim değil bağsur beni mahfetmişti. Ama sizde şişme falan yoksa yırtıkta olabilir. Bence gene bir doktora gözükün. Onun dışında ben bağsur için günde 3 zeytin çividi yutıyordum. Çok iyi geldi ve bitirdi elhamdulillah.
Ysmnege Eger elinize gelen bi meme yoksa çatlak olusmustur,ben de geçen hafta aynı sebepten genel cerraha gittim. Normal doğum sonrası hemoroid ve catlak cok sık karsılasılan bir sorun dedi.iki krem verdi biri çatlak için diğeride uyusturucu etkili bi krem.benim canım cok yanıyordu tüm gün.3 gün kullandım kremi gecirdi fakat krem cok etkili ve yan etkisi başagrısı.yarım saat inanılmaz bir baş agrısı yapıyor
Elif_ytr Ysmnege çocuk emzirmede bu kremi kullanmak sıkıntı oluyor mu acaba reçeteye bakınca kullanılmaz dıyo sız emzırırken mı kullandınız acaba?
MMertinannesi DysAk ben🙋♀️aci seyler yeme dikkat et ve baharat kullanma dogumdan sonra genel olarak cogu kadinda oluyormus korkma gecer ama tekrar tekrar ederse git doktora
Ecemsaran DysAk ben ben ben 😊 benimde bir defa oldu telaş yapmayın doktoruma da sordum ince bir çatlak bile sebep olabiliyormuş benden de baya bi kan geldi büyük tuvaletimi yaparken oldu sadece 1 defa oldu bir süre acıdı ve geçti
Ysmnege Elif_ytr kullanılıyor,prospektüste doktorunuza danısın yazıyor.doktorum emzirdiğim için bu kremi verdi
Elif_ytr Ysmnege benımde bı ay oldu anestol pomad kullandım hıç fayda gormedım ayrıca ağrıyı gün boyu ağlayarak cekıyorum ınşaallah bu krem ıyı gelır yarın alayım günde bır kere sürmek yetıyor mu