Sema9393 premtüre bir bebek nasıl bilmiyorum. Yarın dr a gidicen nasısa
ben yarın dr a gidene dek içini rahatlatman amacı ile yazıyorum.
Oğlm 5 ay durmaksızın kustu. Emzirdim kustu, uyandı kustu, uyurken kustu, her koşulda heryerde kustu. Dr gittim başka dr gittim . Gittim dr dr gittim. İlaç verdiler onlarıda kustu.
fizyolojk dediler vs. Sonra aniden kesildi. Kusma bitti.
Yani kusma olabiliyo
o kussun sen emzir devam :) yarın dr a gidene dek içini ferah tut 🥰