Sema9393 canim endişelenme bı sıkıntısı yoktur, benimde bebegım ilk dogdugu ilk ıkı ay sureklı kusuyordu bnada herkes korkma kusması ıyı doyduğunu ve kılo aldığının belirtisidir dıyodular. Ama ben doktora goturdum reflüsü var dedi ılqc verdı bır ay kullandım ılqc bitince bı daha gitmedim kontrolü ne ki ztn o gun bugun dur kesildi kusması kendılıgınden gectı cok şükür cok kusuyorsa dedıgın gibi fazlaysa belkı reflüsü vardır ki inşallah yoktur canım, ama varsada korkma 9,6 ay bebeklerde reflü cıkması normalmiş. Kı reflüyse de eğer Kalıcı değil gecıyor. Bı doktora gotur bnce ıcın rahat olsun canım.