Bebegim 7 aylıkken 1300 gram doğdu ve 1 buçuk ay küvezde kaldı kuvezden çıkalı 2 hafta oluyo 2 kiloyken verdiler bize. Ama son 2 gündür bebeğim memeyi emdiği zaman geri kusuyo aile hekimliğine götürdüm normaldir kusması dedi ama ben çok endişeleniyorum. Bugün sabah 10 buçukta kalktı ve hala uyumadı emziriyorum geri kusuyo yarın doktor randevumuz var ama korkuyorum neden böyle yapıyor sizce gazi da yok altı da temiz :(((