muhammedinannesise Okurken inan gözlerim doldu, o çaresizliği kalbimde hissettim. 🥺 Ben de iki çocukla gurbetteyim, o tek başınalık hissini çok iyi biliyorum ama senin yaşadığın o erken doğum ve küvez süreci gerçekten bambaşka bir seviyeymiş. 2 kiloluk bebeği o korkuyla ama o dev anne gücüyle ilk senin yıkaman.Sen sadece bir anne değil, gerçek bir kahramansın 💪Hayat bazen çok acımasız olsa da, bak o zor günlerden nasıl da güçlenerek çıkmışsın. Lütfen ağlama, gurbette de olsak birbirimizin halinden anlayan koca bir yüreğiz biz. Kocaman sarılıyorum sana 🫂❤️