cataladirenenzeytin Akıntı olarak sarı sıvı vs olmadı hiç ama zaman zaman çok sulu oluyordu yara bölgeleri. Biz çok çaresiz kaldığımızdan bitkisel karışımlı krem de kullandık yine de size de bilgi vereyim araştırın. O yaraların geçmesinde bahsettiğim kremlerinde etkisi olduğunu düşünüyorum. İnstagram da lokmanaktar_snmbrc sayfasından krem aldık. Doktorların verdiği kortizonlu kremler evet geçiriyordu ama tekrar ilk çıkandan çok çok daha büyük ve kötü çıkıyordu o döküntüler. Bizde en son birinden duyduk ve deneyelim dedik çünkü oğlumun yüzü sizin bebeğin yüzünden çok daha kötüydü suratı tamamen yarayla dolmuştu 4 aylıkken. Daha sonrasında da bir üstte bahsettiğim kremleri kullandık ama onlar da büyük döküntülere çok etki etmiyordu maalesef. Birde alerji olduğu kesin çünkü alerji bölümüne gittiğimiz de orda ki bebeklerin hepsinin hep aynı yerleri böyleydi. Yüzde daha çok yanaklar ve çene vücutta da eklem yerleri. Umarım neye alerjisi ya da alerjileri olduğunu bulup tamamen kurtulursunuz bu illetten. Bize deri testi yapılmıştı bir nebze olsun alerjisi olabilecek şeyler hakkında bilgimiz olmuştu. İlk başta 3 buçuk aylık gibiyken yapıldı ve süt,yumurta,susam,dana ve tavuk eti bunlar çok belirgindi diye hatırlıyorum. Daha ileri aylarında soya,fıstık vs eklendi.