cataladirenenzeytin merhaba öncelikle ne kulkanırsanız kullanın çift durulama yaptırın bebeğin kıyafetlerini.
Birde atopik cilt için şampuan olarak diğer anneler mustela ve ecowell pek önermiyor. Bizdde mustela kullanıyorduk doktorumjz hemen bıraktırdı.
Benim kızımın cildi de buna benzerdi çok şükür şimdi azaldı ama azalmasında alerjisi olduğu besinleri kesmemiz etkili oldu.
Deterjanımız siveno, nemlendiricimiz la roche (bize en iyi bu geldi), şampuan ise molien baby. Kaşıntısı ve plaklark çok artarsa da kortizonlu krem kullanıyoruz.
Dokuz buçuk aylık olduk ama kaşıntıları ara ara artıyor dermatit plaklark oluşuyor maalesef tamamen geçmedi henüz ama büyüdükçe iyileşme artacaktır diye umuyorum. Sizin için de kolay bir süreç olur inşallah 🫶🏻