cataladirenenzeytin Bebeğiniz de muhtemelen besin alerjisi var. Oğlumun da aynı yerleri aynı bu şekildeydi birçok besine alerjisi vardı. Deterjan olarak uzun süre duru granül kullanıp çift durulama yaptık,şampuan Mustela kullandık. Çok sık sık ta yıkamayın.Krem olarak yüzüne la roche posay vücuduna bepanthol sensidaily. Egzamaları çok kaşındığı zaman da bepanthol sensiderm kullandık. Banyosunu baya ılık bi su ile liflerden yaptırıyordum. Vücudunu nemlendirme günde 2 ya da 3 kez yüzünü aklıma geldikçe birçok kez. Egzamalarını alevlendirecek yünlü,peluş kıyafet vs asla kullanmadık,çocuğumuzu hiç öpemedik. Kendi üzerimize parfüm vs sıkmadık. Çocuğu da çok terletmemek vs gerekli.Birçokta cildiye doktoruna gittik ama bir sonuç alamadık yaşı itibariyle azalıp zamanla bitecek dediler ve dedikleri gibi yaşından sonra bu döküntüler bu kadar olmadı ve olduysa bile birkaç gün içinde geçti. Birde döküntülerin böyle yoğun olduğu zamanlar zaditen damla kullandık alerji doktoru vermişti çünkü oğlum kaşınmaktan ne uyuyabiliyordu ne de durabiliyordu. Bebeğiniz alerji konusunun üzerine gidin mutlaka en çok rahatlatan şey alerjenlerini kesmek çünkü. Sizi çok iyi anlıyorum o zamanları hatırlamak dahi istemiyorum. Eşimle suratına bakınca içimiz gidiyordu 🥺