Nikita 2 kedim var biri cins uslu bir kediştir,birde sokaktan aldığımız kara kedimiz var tam çöpçü bir sokak kedisi😅musluktan su içmeye çalışır,duşakabindeki yıkandığımız su kalıntılarını içmeye çalışır,klozet kapağı açıksa içinden içer,vileda suyuna bile yeltendi yani😂