durbakalim günde 5-6 kez onu oynatayım diye bacağımı ısırıyor. İpin ucuna bağladığım hışır hışır bir Abur cubur paketini havaya atıyorum. 1,5 metre zıplıyor. Standart kediler gibi yatağı toplarken toplamama engel oluyor. Yatağın altına saklanıp ben geçerken önüme atlayıp beni yalandan ısırmaya çalışıyor. Sineklikten camın dış kısmına inmiş, kaktüs dikenleri her yanına batmışken yakaladım. Dördüncü kattan düşmemiş neyse ki. Balkon demirinin üstünde yürüyor. Bunlar sayılıyor mu😅