Kendim yazdım sanki. 14 aylık 8. Aydan itibaren başladı bizde gaz sorunu. Şaka gibi bebekken hiç gazı olduğunu hatırlamıyorum. Bu gaz sancısından acillik olduğumuzu bilirim hatta. Ben gaz yapan yiycekleri akşam yemeğinde vermiyorum, ayaklarını mutlaka sıcak tutuyorum yürürken (10. Ayından itibaren yürümeye başladı çünkü) soğukta kesinlikle gaz yapıyor bizde test edildi onaylandı. Çok sancılı gecelerde sab simplex damla veriyorum.