aslancmom benim başıma geldi. 9 aylıktı gece gazı oluyordu kendini sıkıyor ağlıyordu. Belli saatten sonra özellikle rahat uyumuyor sık sık uyanıyordu. Karnı sert oluyordu . Doktora dedim bu ayda artık bu normal değil bahsettim.başka sorular falan sordu Reflü olabilir dedi ilaç başladı , çocuğum rahat uyudu bende rahatladım. Ayrıca iştahı hiç yoktu her şeyi eliyle itiyordu meğer reflüdenmiş demek ki ilaç başlayınca yemeside biraz düzeldi. Doktora danışın bence