aslancmom allahımmmm 1 yaşında bebeğim şuan.denemediğim şey gitmediğim doktor kalmadı.envai çeşit doktora gittim gastro,pediatri,alerji,cerrahi.bulamadılar sebebini.sadece yumurta alerjisi çıktı.yumurtayıda yememesine rağmen asla geçmiyor.geceleri sürekli uyanıp ağlıyor ıkına ıkına.çıkartamıyorda gazı.ne yapsam olmadı yani.sadece allaha sığınıyorum