mylifes_myrules bsraygt1205 kuaförün eline asla kaşımı vermem zaten kuaförden güzel alıyorum 😄hiç gitmedim kuaföre hep evde alırım lazer aldım tam bir kurtuluş oldu
Elfgrn bsraygt1205 Ohaa ya olmuş mu o kadar Yıllar oldu kuaföre kişisel bakım için gitmeyeli. Boya dahil hepsini kendim evde yapıyorum. Para tuzağı gibi geliyor hepsi o yüzden hiç bilgim yok güncel fiyatından.
asrinhatasi bsraygt1205 kayseri’de 300 vermiştim geçen yaz. Lüks bir yer de değildi mahalle kuaförüydü şimdi daha pahalıdır. Kaşımı bıyığımı kendim alırım normalde ama düğün var güzel olsun diye gitmiştim.
daenerystargaryen bsraygt1205 Tüm yüz boyun da dahil 600 liraya iple aldırdım en son. Kaş bıyık ne kadar haberim yok. Ben mecburi evde usturayla alıyorum artık yanaklarım sivilce topladı üç aydır anca toparlayabildim.
1durununannesi Gebzede 350₺ye aldiriyorum ama normal bence cok buyuk paralar degil artik ya da ben pahali algimi kaybettim 🫠 arada kuafore de gidin kizlar her seyi evde halletmeyin biraz da sizin icin baskalari ugrassin ✨
bsraygt1205 1durununannesi evet bende bu düşünce ile arada bir gidiyorum,cok fiyatlara hakim değilmişim bu postta fazlasıyla öğrendim🫢😅🌸
defnealeyna08 Arkadaşlar ben geçenlerde kaş bıyık 1000 TL verdim Ciğerim soldu kuaförden çıkarken 😀😀😀😀😀😀
UykuPerisi_ defnealeyna08 Oyy bacım içim eridi. Nasıl alıyorlar ki cımbızları falan altından mı bunların :(
UykuPerisi_ bsraygt1205 300 tl. Bir de güzel alabilseler keşke :) dün girdim millet dolu düşündüm de o kadar boşuna okumuşum diyorum..
bsraygt1205 UykuPerisi_ dimi ya kesinlikle, mesleki şeyler daha ölümsüz biz ise ya kpss ya da atama alım bekliyoruz sadece
defnealeyna08 UykuPerisi_ vallahi anlamadım 😥😥 Ama gerçekten normal şuraya göre biraz daha geç çıktı kaşlar uzun süre idare etti beni bu da benim sus payım olarak kenarda 😀😀😀 bir daha verir miyim sanmam
Asyaveannesi04 bsraygt1205 Görümcem sağolsun bir kaş, bıyık alır altın oran 😅 bir iki kez gittim dışarda 800 altın oran, ölçülü alım İstanbul
bsraygt1205 Asyaveannesi04 biz de memlekete gidiyoruz eve dönüşte görümceme aldırıcam o da kuaför iyi olur gittikçe djdjdh