E iyiymiş ben kuaföre götürdüm tam erkek tıraşı yaptırmak istemediğim için, 800 dediler 😂😂 ama Allah razı olsun hem çok güzel kesti hem para almadılar yine oraya götürcem daha uygun yapan bir yer varmı bilmiyorum ama oğlum durmadığı halde çok güzel kesti 🫣😅